

Foto: Grad Bjelovar






Terme Bjelovar dobile novo ime i slogan, vezano je za prvo povijesno ime grada
"Cilj je bio izbjeći već viđene modele naziva koji podsjećaju na termine iz doba socijalizma ili klasičnih wellness centara", kaže gradonačelnik Dario Hrebak
Bjelovar je dobio novo ime i vizualni identitet za svoj budući geotermalno-sportsko-rekreacijski park. Nekada poznat kao Terme Bjelovar, projekt će od sada nositi naziv "Wellovar", uz slogan "Izvor dobre energije". Predstavljanje vizualnog identiteta, koji je osmislila zagrebačka agencija Komunikacijski laboratorij, održano je danas, a javnost je upoznata s detaljima koji bi trebali Bjelovar pozicionirati kao jedinstvenu destinaciju.
Za razliku od većine sličnih objekata u kontinentalnoj Hrvatskoj, koji su često usmjereni na rehabilitaciju, premium wellness ili klasičnu zabavu, "Wellovar" će se, kažu, fokusirati na aktivnu rekreaciju i sportski oporavak u geotermalnim vodama. Direktorica Komunikacijskog laboratorija, Manuela Šola, naglasila je da su prepoznali "prostor za nešto drugačije", što bi Bjelovar izdvojilo iz ponude.
– Dobar brending pretvara lokaciju u destinaciju, a projekt Wellovar jedinstven je jer nije fokusiran samo na rehabilitaciju, wellness ili zabavu. Naime, on donosi novu kategoriju: aktivnu regeneraciju. Bjelovar je grad s velikim sportskim nasljeđem i time se razlikuje čak i u kontinentalnom dijelu Hrvatske – rekla je Manuela Šola.
Naziv "Wellovar" proizašao je iz etimologije imena Bjelovar, gdje "bel" označava vrstu hrasta, a "var" laporasto tlo. Prefiks "well" odnosi se na wellness, ali istovremeno simbolizira i izvor, što je direktna referenca na geotermalne bušotine. Vizualni identitet, pak, crpi inspiraciju iz secesijske arhitekture Bjelovara s kraja 19. i početka 20. stoljeća. Središnji element logotipa, početno slovo "W", interpretiran je kroz karakterističnu secesijsku estetiku, dajući mu prepoznatljiv i elegantan izgled.
Gradonačelnik Dario Hrebak istaknuo je da je agencija odabrana putem javnog natječaja, a trošak izrade identiteta iznosio je 17.000 eura.
- Cilj je bio izbjeći već viđene modele naziva koji podsjećaju na termine iz doba socijalizma ili klasičnih wellness centara. Ovo je najvažniji projekt našeg grada i zaslužuje ozbiljan pristup. I to ovaj brend pokazuje - objasnio je Hrebak, naglašavajući želju za modernim i prepoznatljivim brendom.
Zvonimir Žarec, direktor Termi Bjelovar, potvrdio je da će "Wellovar" biti jedinstvene toplice. Prema njegovim riječima, novi koncept predstavlja "novu vrstu iskustva – aktivnog, energetski održivog i lokalno ukorijenjenog". Ovaj pristup trebao bi privući širu publiku i pozicionirati Bjelovar kao destinaciju za zdrav život i aktivni odmor.
Gradonačelnik Hrebak potvrdio je da radovi na izgradnji toplica teku prema planu. Očekuje se da će objekt biti dovršen u ožujku sljedeće godine, a svoja vrata za posjetitelje otvorit će otprilike tri mjeseca kasnije. To znači da bi Bjelovar već sredinom iduće godine trebao dobiti svoj "Izvor dobre energije", spreman primiti domaće i strane posjetitelje željne aktivnog odmora i oporavka.
Dobijte infromaciju odmah, zapratite nas na Facebooku i TikToku!



